Google wants to show credible pages in its search results. For that reason, Google’s Search Quality Evaluator Guidelines ask website evaluators to check the implementation of E-A-T principles (expertise, authoritativeness and trustworthiness). Can your website deliver?

What is E-A-T?

The purpose of a website is important. For pages that have a beneficial purpose, the amount of expertise, authoritativeness, and trustworthiness is very important. Google considers:

Expertise: The expertise Read the full article…

Lese weiter auf: How to implement expertise, authoritativeness and trustworthiness (E-A-T) for Google
Quelle: SEOprofiler Blog
Titelbild/Grafik by SEOprofiler Blog

Kommentare und Fragen
Möchtest Du zu diesem Artikel ein Kommentar abgeben oder hast dazu eine Frage, dann mach dies bitte immer auf der Herausgeberseite!
Aktuelles von SEOprofiler Blog
Wie kann SEOprofiler Dir helfen?
SEOprofiler bietet ausgereifte Werkzeuge, mit denen Du Deine Platzierungen bei Google und anderen Suchmaschinen verbessern können. Alle Tools folgen den Google-Richtlinien für Suchmaschinenoptimierung - Siehe Übersicht!

Diese Information erscheint unabhängig vom Artikel!

PageImporter
Glaubst Du, dass Deine Freunde diese Information noch nicht kennen? Teile es mit ihnen.